ane marie

mandag 4. september 2006


Siden det plutselig er september, og det betyr at det er høst igjen, så tenkte jeg å lage en liten høststemningsblogg. For jeg er kjempeglad i høsten jeg! Lange koselige og mørke kvelder man kan gjøre masse ut av! Du kan jo...

  1. Lage boller med sjokolade i og invitere noen venner som kan hjelpe til å spise dem
  2. Lage album
  3. Ta på regntøy og støvler og gå en tur i høstmørket
  4. Ta en dusj, og etterpå lage til fotbad, og se en koselig film
  5. Invitere en venn(inne) på overnattingsbesøk
  6. Gå på overaskelsesbesøk til noen
  7. Male
  8. Lage kveldsmat med eggerøre og kakao (og invitere noen igjen kanskje?)
  9. Gå på kino
  10. Invitere en hel gjeng på spillekveld

Se, det er masse gøy man kan gjøre! Jeg skal prøve å gjennomføre de fleste;) Hvis du er snill, kanskje du blir invitert... (Med snill mener jeg de som skriver kommentar..) Hehe:D

Hvis du lurer på hva bildet på toppen gjør her, så er det bare en gutt på Hoe Street, som dukket opp da jeg bildegoogla på "høst"... (eller hoest) Også den trutmunnen da...

Jeg og Therese hadde oss en liten søndagstur til Løvstakken igår, og der var det også noen høsttegn:




Så altså: god start på høsten til venner, kjente og ukjente!

16 Comments:

At 05 september, 2006 00:03, Blogger ane marie said...

Ja det hadde vært SÅÅ koselig med et høstbesøk av lillesøster! Snufs.. :( Du skulle vært min overnattingsgjest, og så kunne du fått eggerøre og kakao også.. Men istedet får du deg en veldig lang sommer du! Jeg VIL SÅ GJERNE besøke deg i thai!! Tenkte bare jeg skulle vinne i lotto først, også kommer jeg;)

 
At 05 september, 2006 00:41, Anonymous Anonym said...

JEG ER VELDIG GOD VENN!!!!!! og jeg skriver kommentar!

 
At 05 september, 2006 16:49, Blogger ane marie said...

Men jeg må jo vite hvem det er jeg skal invitere da... Selvom jeg har en liten anelse:P

 
At 05 september, 2006 18:24, Anonymous Anonym said...

anelse? ane-else?

 
At 05 september, 2006 19:21, Anonymous Anonym said...

for en god liste...rock'n'roll!!! mange gode forslag på hva man kan gjøre nå som høsten setter inn...du er flink ane:) jeg har allerede gjort noen av tingene på listen din, men jeg er veldig med på å finne flere morsomme ting!! jeg er også veldig glad i høsten så jeg er med på å ta på regntøy og gå tur i mørket...koselig å gå sammen med noen da siden jeg er litt mørkeredd!!! god trening, så ses vi straks:) du er kul!!!!

 
At 06 september, 2006 00:22, Anonymous Anonym said...

Jeg kommer mer enn gjerne på boller-med-sjokolade-i-besøk! :D
Og vi har jo allerede en avtale.. ;)
anneruthen~

 
At 06 september, 2006 00:41, Anonymous Anonym said...

Det blir tydeligvis mye bolledeiglaging her i huset framover..:)

Og jeg har en litt stor anelse om hvem min gode kommentarskrivende venn og nabo er.. begynner på mor og slutter på ten:P

 
At 06 september, 2006 17:54, Anonymous Anonym said...

Tips..!!!! Gå å se CARS på kino!!! Den var så bra...!!! der får du se traktor/KU-VELTING Ane....!!! knall gøy

 
At 07 september, 2006 18:11, Anonymous Anonym said...

Høres ut som en film for meg! Kuvelting å sånn.. Stilig:P

 
At 07 september, 2006 20:46, Anonymous Anonym said...

Ehh, ja... Høst e digg, så lenge det ikkje regner. Nokke som det forresten gjorde de første tri vekene i tigerstaden! Doh!!! Men nå e sola tebake, og Bislet(t) e atter blitt paradis på jord.
Ti ska me ha Hald-treff/spellekveld i herligheten med kakao og boller? Stiller resten av trekløveret opp, så kommer eg!

Helsing han som faktisk gjorde nokke, da han va ute i den store verden. I motsetning te gjengen i Thailand, som lå halve dagen på stranda og slikka sol... Og deretter tilbringte resten kvelden ved Bankok`s utallige vannhull.

"In Africa, time doesn`t really matter. And if it matters, it doesen`t matter much!"

 
At 07 september, 2006 22:55, Anonymous Anonym said...

nei lars ivar da.. nå snakker du tull igjen... du vet jo at vi jobbet maaange flere timer enn dere! Jeg gir opp deg ass..!

Kom deg over fjellet du, så skal vi samle gjengen til en kveld med Passport og varme boller:)

Vi savner deg i bergen!!

 
At 08 september, 2006 01:25, Anonymous Anonym said...

Ja, d e mye gøy man kan gjøre på høsten. Eg skulle gjerne kommet på besøk, men d e som sagt litt vanskelig på andre siden av Nordsjøen. Men kommer te Begen om 3 uker, så d hadde vært gøy å sett så mange som mulig då.
Men du glemte en viktig ting og d e å tørke støvet av skiene, slik at d e klar te vinteren. :)

Eirik

 
At 08 september, 2006 18:03, Anonymous Anonym said...

Hehe, mine ski er alltid klare;) Jeg bare gir dem til Ole og Hanne Marte jeg, så får jeg dem ferdig styla tilbake... År etter år.. hehe:P

Ses om noen uker da Eirik!

 
At 11 september, 2006 14:37, Anonymous Anonym said...

Da va flybill bestilt! Kommer te regnværsbyen torsdag 19.okt og drar igjen på mandagen. Klar for kake!!!

 
At 11 september, 2006 15:13, Anonymous Anonym said...

Sikker på at mr.Hoest ikkje er så glad i høsten og at det er derfor han har skikkeleg trutmunn. Eg derimot, er glad i høsten når det er 16 varmegrader, sol og ein mnd til eg skal gifte meg!!

 
At 12 september, 2006 01:05, Anonymous Anonym said...

Velkommen lars ivar! du skal selvfølgelig få så mye kake du bare vil;)

Og jeg gleder meg også til bryllupsfesten din elisabeth! :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home