ane marie

mandag 24. juli 2006

tenkte jeg skulle bare legge inn noen bilder, og fortelle bittelitt kort om hva jeg har drevet med siden smoothie-innlegget... men så ble det ikke så veldig kort allikevel! Men det er jo mest bilder, så versågod, litt mer fra min sommerferie!


Nummer 1: Min gode, kjekke fetter giftet seg med Hilde, sin nydelige sørlandsjente igår - herlig bryllup! Og det fortjener jo en liten blognotis at Kristoffer, midt under vielsen forsvant ned midtgangen, ut døra, og dukket opp oppå galleriet, med mikrofon i hånda, og sang "I will be here" til Hilde! wow... Gratulerer som mann og kone!Her er gjengen (fv Siri, Johanna, Cathrine, Anne Ruth og Nina) på Fjærholmen en nydelig kveld (vi har ca hatt nydelige kvelder hver dag i sommer) med grilling, kaffe, sjokolade og kos!
Tidligere denne uken var jeg på tur i Femundsmarka, på Svukuriset, hvor jeg, Ann Jorid og Maxime (fra Canada) besøkte Hanne Marte og Ole som jobber der i sommer! Knallkjekk ferie, med masse kos og litt blemmer på føttene i etterkant...


Så har jeg vært en gang til på hytta i Hemsedal, stedet hvor jeg slapper så sinnsykt av! Og aller mest når jeg står ute å klør kalvene under halsen... Tror nesten jeg må opp en gang til i sommer! Noen som blir med? :)


Båtturer har det også blitt - temperaturen i sjøen her er jo bare helt vidunderlig... Baaaaaaaaaaade bade!


Under er fra båttur med Marte, Marte og Cathrine! Hva er bedre enn båt, holmer, skjærgård, grilling, gode venner, bading og hygge i kveldssola før nattarbeid i Posten?

Det er ikke så ofte alle besteforeldrene mine er samla, siden halvparten av dem er trøndere! Men det blir hæla i taket og kaker på bordet når det skjer innimellom! For en herlig gjeng!! Verdens kuleste besteforeldre;)

7 Comments:

At 27 juli, 2006 15:24, Blogger Pust inn-pust ut. said...

Ane, jeg beklager å måtte forstyrre sommeridyllen din, men; Doffen har daua.
OG blitt halvspist av den andre fisken..var bare en rød klump igjen av han. Jeg er lei for det.

Nu er han kommet til de evige korallrev under Puddefjordsbroen.

Den andre lever i beste velgående, får håpe hun ikke dør av matforgiftning elle noe, etter at hun spise halve Doffen.

Nei, uff var leit dette her. Er ikke så flink med fisker jeg. Vil du ha ny??
Venninnen min jobber i dyrebutikk, kan sikkert få en av henne...

 
At 27 juli, 2006 15:25, Blogger Pust inn-pust ut. said...

Kanskje det var smakløst av meg å tilby deg en ny...ingen kan erstatte Doffen.

 
At 27 juli, 2006 20:05, Blogger ane marie said...

Hahaha! Uff det er jo kanskje litt stygt å le, men det hørtes jo ganske groooose ut!! Tok du bilde? :D

Sukk, det hørtes jo så iddylisk ut med disse evige korallene... Så minnene etter Doffen lever videre;) Godt å høre!

Hvis venninnen din gir bort en ny Doff, så kan jeg jo alltids ta imot, men det kan vi evt ordne når jeg kommer tilbake om et par uker! Ingen krise altså!

Men stakkar deg da! Håper ikke du får traumer framover som følge av denne opplevelsen... Hehe:)

Snakkes om litt!
Nyt resten av ferien så lenge!

 
At 28 juli, 2006 14:17, Blogger Pust inn-pust ut. said...

tok ingen bilder, men vi hadde en liten sermoni rundt doskålen, hvor jeg sang et lite utdrag av Velsignelsen da jeg trakk i snoren.

jeg tror ikke du ville ha sett han sånn, Ane, det var fælt. Han lignet litt på en most cherrytomat...

 
At 28 juli, 2006 21:38, Blogger ane marie said...

ååå, jeg syns du er en flink fiske-passer jeg Camilla! Takk for en verdig avslutning til Doffen... hehe:)

 
At 14 august, 2006 13:00, Anonymous Anonym said...

Hallaisen igjen Ane! Har du fått installert deg i Bergen by no då? Bra det! Eg kom for vel 1 veke sidan, så no e eg klar for å rula skulen resten av detta året=0)Eg såg plutselig kjentsfolk på dine bilder, kjenne du virkelig Cathrine Kleven? Så gøyalt1 Ho har eg gått på folehøgskule med, ei knakers jente!Snakes, Klem frå Lene Karin

 
At 16 februar, 2007 02:34, Anonymous Anonym said...

That's a great story. Waiting for more. mustang car covers Pompa paliwa renault megane Tits dildo peugeot 106 radio code mercedes dealers us27 Search for distance education programs Lowest mortgage refinance rate636441 Lipitor child 106 peugeot back drum picture Battery location 94 audi quatro peugeot 607 v6 Baby food diet for weight loss Consumer reports for car gps systems

 

Legg inn en kommentar

<< Home