ane marie

torsdag 22. juni 2006


Nå drar jeg noen dager på hytta! Hytta er i hemsedal, og vi har kuer! De er verdens skjønneste, og elsker å kose... Og jeg elsker å kose med dem også, så det blir topp;) Siden jeg drar tenkte jeg å etterlate meg en liten nøtt innpå her, så dere har noe å gruble på mens jeg er vekke...
Et gammelt engelsk barnerim handler om "hvem stjal kakene i kakeboksen...". La oss forsøke å finne det ut ved hjelp av følgende utsagn, der bare ett utsagn er sant...
ANNE: "Harry stjal kakene fra kakeboksen."
HARRY: "Fred stjal kakene."
LOTTE: "Hvem, jeg? Aldri i verden!"
FRED: "Harry lyver når han sier at jeg stjal kakene."
Den var vel grei? Hvem var tyven?

9 Comments:

At 23 juni, 2006 16:08, Anonymous Anonym said...

Det er Lotte!!!

 
At 23 juni, 2006 19:28, Blogger Pust inn-pust ut. said...

lotte...ingen nevnte henne...likvel føler hun seg truffet...hah..

 
At 25 juni, 2006 20:08, Blogger ane marie said...

å jeg er glad jeg har så glupe venner! :) Skjønner at det bare er førskolelærerstudenter som klarer å klekke denne nøtta.. ;)

 
At 26 juni, 2006 02:35, Blogger ane marie said...

Heter det egentlig "klekke en nøtt"..? Det er vel kanskje "klekke ett egg" og "knekke en nøtt" som er riktig? Ikke vet jeg...

 
At 26 juni, 2006 11:50, Blogger Pust inn-pust ut. said...

hahhaa...klekke en nøtt...den var god...

vel vel...

jeg er så god førskolelærer at jeg fikk C på eksamen...hva med deg?hvor god er du??

 
At 26 juni, 2006 15:04, Blogger ane marie said...

like god som deg!:):)

 
At 27 juni, 2006 19:50, Anonymous Anonym said...

for ei kul ku!! tommel opp for kyr!

 
At 27 juni, 2006 21:53, Blogger ane marie said...

det var ingen kuer i denne posten da men.. hehe, men jeg vet jo at du også digger kuer;)

 
At 21 februar, 2007 13:31, Anonymous Anonym said...

What a great site Cherry machine master slot video volvo

 

Legg inn en kommentar

<< Home