ane marie

søndag 20. august 2006

Sommern er på hell folkens, men det er ennå lov å slenge seg litt nedpå...
Jeg er tilbake i Bergen igjen, og oj, det er faktisk bare litt over en uke siden jeg dro hjemmefra! Guri, det føles mye lenger ut.. Tenkte egentlig å skrive litt om hva jeg har gjort, men så var jeg ikke i det kreative hjørnet ikveld, så jeg klarte ikke å skrive! Sånn kan det gå! Men noen bilder kan jeg alltids trylle fram...

Anne Ruth holdt meg med selskap på turen over fjellet, og vi rasta og spiste nistepakke med egg og kosa oss fælt. Men siden vi aldri ble fornøyd med is-typene der vi stoppa, så var vi plutselig i Bergen før vi i det hele tatt fikk kjøpt oss noe is...

Sorry jenter, jeg vet jeg ikke skal legge ut bikinibilder, men det er jo så minibilde at ingen kan identifiseres allikevel! Jeg måtte bare vise fram mitt 2.hjem denne uken - 10 minutters sykkeltur, og du er midt i bade- og soleldoradoet på Gamlehaugen!

Hanne Marte, Ole og meg kveldsbader på Gamlehaugen! Ole er han som stikker tåa opp av vannet bak der.. Han elsker nemlig å flyte på ryggen! :P (Hanne Marte og Ole har forresten fått seg bryllupsblogg! Se nederste linken på linkelista mi)

Ann Jorid og jeg ble plutselig veldig kunstneriske en dag, så vi gikk til innkjøp av lerret, oljemaling, stafelli og improviserte paletter og brukte lørdags ettermiddag, etter en god porsjon grøt, til å utfolde oss med fargene! Gøy!

Ja så ble det en liten oppdatering likevel da...

3 Comments:

At 21 august, 2006 00:46, Anonymous Anonym said...

Jadda!
Må si du er kreativ ikke bare på bloggskriving, men til å finne på ting på fritida også! Jeg veit jo at det er moro å henge med deg da!
Gamlehaugen er helt nydelig, selvom jeg bare har fått vært der en gang etter ferien..
Snakkis pakkis~

 
At 21 august, 2006 19:01, Anonymous Anonym said...

veldig bra med litt nyheter fra bergen, alltid gøy med bilder også(så får jeg se om du "holder deg" like godt som før !!!)
så du har tatt i bruk dine maleferdigheter igjen....spennende !!
nå har også jeg begynt¨å jobbe igjen - etter 2 mnd. ferie...greit nok å komme igang igjen..
klem fra østlandet

 
At 26 august, 2006 01:49, Blogger ane marie said...

Ja kjempe! Telleren fyker oppover, men ingen gir tegn fra seg... Bortsett fra lunien nede på "mens du sov"-bloggen.. Det er visst der det skjer..

 

Legg inn en kommentar

<< Home