ane marie

mandag 28. august 2006


"Forlovertur og overraskelsestur for Hanne Marte"... Det ble altså ingen hemmelighet allikevel, men hva gjorde vel det når vi hadde en så konge tur!! Det var utrolig kjekt å være på tur igjen, og hvertfall med denne lille gjengen! Ole og Hanne Marte skal jo gifte seg neste sommer, og jeg og Kjartan skal være de krye forloverne deres! Det fortjener jo en kanotur:)




Kommende brud og forlover, Hanne Marte og meg:)
Øver på posering..








Kommende brudgom og forlover, Ole og Kjartan. Øver på å mate hverandre med armene i kryss..

Siden ikke det var stupebrett på campen vår, så ble det improvisert en ny måte å hive seg i vannet på.. Kjartan demonstrerer..

Det eneste som klarte å holde seg hemmelig på turen, var herremåltidet som ble stekt på bålet! Ole var kokk, og tilbredte marinert ørret, med tilbehøret du ser på bildet... MMMM!! Digg!



Herlig bålkos om kvelden!

Det var her alle knottestikkene kom fra skjønner jeg...

Ole og Hannus

Så romantisk atte...

Så må jeg vel også innrømme at jeg GLEMTE REGNTØY, uten å si noe om hvor lenge jeg har bodd i Bergen... Det må være den fine sommern hjemme i Tønsberg som har gått til hodet på meg..

En fornøyd, og litt våt, kald gjeng, på vei hjem igjen! (Eller, Ole var ikke så fornøyd for han måtte ut av bilen igjen bare for å ta bilde..! Men bra smil likevel Ole!;) )

Takk for turen!!

13 Comments:

At 29 august, 2006 10:15, Blogger Hanne Marte said...

Takk for turen ja!!!! Kjempekjekt!!:) Vi he vertfall valgt dei beste forlovarane;)

 
At 30 august, 2006 12:25, Anonymous Anonym said...

hallllaa... jaja. så var jeg her anda en gang då...du har en utruli bra side,INSPIRERNDE... du har et spennende liv ane.... hehehe:)
bikini bildene på gamlehaugen kunne vært zoomet litt bedre, HEHE:) ellers veldi artig side altså:) jeg vil åsså ha en.....!!!! kjempe KOS fra henreitte, din kjære venn... :)GID

 
At 31 august, 2006 21:03, Anonymous Anonym said...

lite liv på bloggen nå for tida, du !!!
travle tider kanskje ??!
en som stadig er "innom"...

 
At 01 september, 2006 00:47, Blogger ane marie said...

ja nå skal jeg legge meg tror jeg.. og imorgen er det helg!:)

Hannus: GOD TUR til madagaskar i natt! og gratulerer med dagen på lørdag:) Det er jeg som er heldig som får være din forlover!!

 
At 01 september, 2006 01:54, Anonymous Anonym said...

Å, det så ut som en deilig tur!

Hanne Marte og Ole; dere er bare så søte!!

Nå er jeg tilbake etter ei hel uke i Oslo, Ane, klar for nye sprell!;)

anneruth~

 
At 01 september, 2006 01:55, Anonymous Anonym said...

Å, det så ut som en deilig tur! Og som vanlig fine bilder på bloggen:)

Hanne Marte og Ole; dere er bare så søte!!

Nå er jeg tilbake etter ei hel uke i Oslo, Ane, klar for nye sprell!;) Så håper vi snakkas snart!
anneruth~

 
At 01 september, 2006 10:50, Blogger ane marie said...

Ja nå er det lenge siden sist! Vi ses nok i helgen! Quiz i norkirken på lørdag...;)

 
At 01 september, 2006 14:04, Anonymous Anonym said...

god helg - og lykke til med quiz`en !!! drar på jente-hytte-tur til sørlandet...koselig vettu !!
klem fra din "anomyme" mam

 
At 01 september, 2006 16:54, Blogger ane marie said...

God hyttetur anonymousmamma! Jeg skal også på jentehyttetur, men det er om 2 uker - OG inkludert en vielse!:) jeee!

 
At 02 september, 2006 00:53, Blogger ane marie said...

ER det egentlig quiz på lørdag?? Noen som vet? Lurer på om det bare er falske rykter ute å går....

 
At 03 september, 2006 03:58, Anonymous Anonym said...

Quiz!? Ikke hørt om.. Jeg var på Laget, mange folk der!
Men vi snakkas uansett i norkirken imårra går jeg utfra:)
Jeg skal ha tjeneste, skal du?
AnoRuth

 
At 03 september, 2006 16:32, Blogger ane marie said...

Fant plutselig ut i dette øyeblikk at det er bare 35 minutter til norkirken begynner, og jeg har ikke dusja ennå.. Har vært på Løvstakken (kommer blogg..) Jaja, vi ses hvertfall selv om jeg kommer litt for sent..! Ikke no tjeneste på meg idag, nei!

 
At 04 september, 2006 15:48, Blogger Anne Brit og Arne said...

Hei!

Du blir nok en fantastisk forlover!

Hvordan du lager linker på bloggen? Merk ordet du vil ha link til og trykk på den grønne knappen (som har en liten "bille" på seg. Den som er ved siden av velg-farge-på-teksten-knappen. Så er det bare å skrive inn adressa. Veldig enkelt! Fant det ut nesten av meg selv...

Ha d bra så lenge!

 

Legg inn en kommentar

<< Home