ane marie

onsdag 13. september 2006

Bare nevner det allerede... Torsdag 21. (altså neste torsdag, ikke denne uka) inviterer jeg til tupperwareparty! Gå ikke glipp av disse vidundervarene! Velkommen velkommen! Ingen kjøpeplikt altså;) Men det er spiseplikt! Haha, fantastisk!

Ellers den siste uka har jeg gjort både ditt og datt. Masse gøy hvertfall! Spesielt intereserte kan gjerne få detaljer, men det jeg har bilder av kan jeg jo fortelle til alle! Nå hørtes det ut som det har skjedd stooore ting i livet mitt... men slapp av! Jaja forsåvidt, venner er jo ikke noe småtterier det!

Hadde jentutten fra klassen på thaimat en dag:



Traff Morten i butikken, og fikk være med å spise lørdagsgrøten hos han istedetfor å gå hjem å spise grøt helt alene, veldig snill du Morten! :



Så dro vi på tur til Sotra på søndag, og grilla og hadde det riktig så hyggelig nedi fjæra, f.v Cecilie, Geir-Allan, Therese, Maria, Nils Kjartan og meg:


Og sånn flyr ukene av gårde...

10 Comments:

At 13 september, 2006 01:17, Anonymous Anonym said...

Sånn, Morten! Da har jeg åpna for at flere kan skive kommentar.. ;)

Jeg vil bare nevne at jeg var en av vennene som også var på besøk hos Ane siden forrige oppdatering.

Kanksje det er egeninvitasjonen (pluss at jeg tok med meg 10-12 til..) som gjorde at jeg ikke blei nevnt denne gangen.. Det gjelder å utmerke seg i Anes liv!
Men det er greit Ane, venner forde! :P

kram anneruth~

 
At 13 september, 2006 13:29, Anonymous Anonym said...

Hehe, du... Det skulle så absolutt stått om søndagskvelden og full stue etter norkirken osv her, men det hadde jeg jo ikke noe bilde av! Derfor bare... Men det er sant, du og jeg var her, og 12 andre morsomme mennesker:) Kjempegøy var det!!

 
At 13 september, 2006 23:51, Anonymous Anonym said...

hei ane! du er den kuleste jeg vet om!! hilsen lars ivar

 
At 14 september, 2006 00:15, Anonymous Anonym said...

Jo takk du! Haha, Du er jo ganske kul du og da :D

 
At 15 september, 2006 23:13, Anonymous Anonym said...

Eg så Khadra i dag, ho handla i kassa mi på RIMI. Ho e nesten kuldere enn deg, men bare nesten...

 
At 15 september, 2006 23:14, Anonymous Anonym said...

Kuldere, kaldere eller kulere. Går for det siste...

 
At 17 september, 2006 23:49, Anonymous Anonym said...

hmm, burde jeg vite hvem Khadra er..? Hun kan umulig være kulere enn meg..

 
At 18 september, 2006 00:30, Anonymous Anonym said...

Heia den som vinner, buksa full av kvinner

 
At 18 september, 2006 13:29, Anonymous Anonym said...

okeei.....

 
At 19 september, 2006 00:24, Anonymous Anonym said...

ja! grøtfest er bra! aldri en lørdag uten!

 

Legg inn en kommentar

<< Home