ane marie

søndag 22. oktober 2006


KJære tålmodige medlem av Anes-blogg-fan-klubb.. Rekord på dårlig oppdatering er ikke bra! Men jeg er alstå glad i dere fordet, og har ikke forandra meg så mye de siste 2 ukene;) Jo, hjernen min har slutta å være kreativ.. Og siden jeg ikke finner på så mye spennende å skrive om idag heller, så får jeg bare vise noen bilder av hva jeg har gjort den siste tida.. Ved siden av å være i praksis da, for det tar litt tid! Men selvom praksis er slitsomt, så er det utrolig gøy! Ja vi elsker å jobbe i barnehage!

Lars Ivar er glad i Maria, og elsker søndagsfrokosten i fabrikkgata.. Også bursdag da gitt! Også vi som glemte det!! ooops.. Gartulerer da!

Vietnamesisk take-away ved lillelungegårdsvann.. Også er vi jo litt barnslige ennå da..

Fra Elisabeth (i rødt) sitt utdrikningslag - her spiser vi deilig middag på Harbour:)

Og til slutt i disse giftetider:

10 Comments:

At 23 oktober, 2006 00:31, Anonymous Anonym said...

glimrende....! bloggen er oppdatert!

 
At 24 oktober, 2006 00:48, Anonymous Anonym said...

Ja, dette var etterlengta.. En viktig ingrediens i livet mitt var lissom borte ei stund;)
Ha ei deilig uke og sørg for at jentene dine passer på at du ikke blir ordentlig sjuk!

Du er herlig!

 
At 24 oktober, 2006 12:46, Anonymous Anonym said...

Sjuk ??? - er du blitt dårlig , eller ????

 
At 24 oktober, 2006 17:02, Anonymous Anonym said...

Ingen fare - bare litt barnehagevirus;) Snørr og tårer vettu...

 
At 24 oktober, 2006 20:19, Blogger Haugtussa said...

Eg forstår deg å godt. Praksis kan lett få blogg til å forfalla og kreativitet til å forsvinna. Men bilder og tegneserier er alltid kjekt. Likte Nemi-stripå!

 
At 24 oktober, 2006 20:36, Blogger Trygve Bergland said...

Du får så himla mange blogge... Kan du'kje spre min blogg te dine venne sånn at æ au får 12 blogge o.l. Oppdaterte bloggen min i dag! Kan lokke med bilde av Paven tatt 1,5meter fra han av MÆ med MITT fotoapparat!!

 
At 25 oktober, 2006 00:40, Anonymous Anonym said...

Okei,alle sammen, gå inn å skriv hilsen på bloggen til Trygve!! Fy skam til de som ikke gjør det!

Det er jo ikke hvem som helst som har bilde av paven på bloggen sin heller..

 
At 26 oktober, 2006 00:13, Anonymous Anonym said...

Neimen hei Tess;)
Joda her er det bare finfint! Så koseli å høre fra deg da - håper du koser deg i osloen! Bare si fra du, jeg henger meg veldig gjerne på en tur til søster og sol... Thaithai! Ååååå!

 
At 27 oktober, 2006 21:50, Anonymous Anonym said...

oppdatering?

 
At 28 oktober, 2006 00:52, Anonymous Anonym said...

Nei uff, nå igjen..??

 

Legg inn en kommentar

<< Home