ane marie

lørdag 30. september 2006



12 Comments:

At 30 september, 2006 02:53, Anonymous Anonym said...

hurra.......!!! for Ane Marie og RosenborG

 
At 30 september, 2006 18:26, Blogger nina said...

HURRA FOR ANE!!!!

 
At 01 oktober, 2006 13:23, Anonymous Anonym said...

Gratulerer så mye med gårsdagen! Du er megasexy og en skikkelig hotlip!Hilsen to beundrere!

 
At 01 oktober, 2006 15:55, Anonymous Anonym said...

Å woooow, 2 beundrere! Så spennende... Luuurer på hvem de to kan være.. Kan det være de to som jeg sa til igår at jeg aldri fikk kommentarer fra hemmelige beundrere, tro..? Hmmm..

Jaja, veldig hyggelig og treffende kommentar følte jeg..

 
At 01 oktober, 2006 16:09, Anonymous Anonym said...

hotlip, ja! :P
Gratulerer igjen, snuppa! Koslig å være hos deg igår! Håper du får kokkelert masse framover -og ber en sulten pike på middagbesøk!;) ..hehe!

klemmis~

 
At 02 oktober, 2006 17:26, Anonymous Anonym said...

Gratulere me overstått! du har vertfall ikje skreke ut om at d har nærma seg bursdagen din, ane! men uansett, hb du hadde ein fine dag på lørdag:) ses imårå!

 
At 02 oktober, 2006 17:39, Blogger Pust inn-pust ut. said...

ANE, har du hatt bursdag???

Også har du ikke sagt noe....du ass....

 
At 02 oktober, 2006 17:40, Blogger Pust inn-pust ut. said...

...men gratulerer anyway...

vi to er nesten akkurat like gamle vi da!!!!!på en prikk!

 
At 02 oktober, 2006 20:39, Anonymous Anonym said...

Du må gjerne hjelpe meg med bloggen min en dag, Ane! Har sett på den igjen og den er egentlig ikke såå dum.. :)

Nå reiser du jo snart hjem, men neste uke skulle vi satt av en dag -eller hva sier du? Kos deg med Mamma Singstad! ;)

Snakkas!

 
At 02 oktober, 2006 22:35, Blogger Lene - Karin said...

Hei og hopp! Gratla med overstått, håpar du hadde ein knallandes dag på lørdag utan dine kjære sambuarar!hehe! eg "stjal" to av de fra deg, neida berre tulla!Ha ein fin kveld, natt=0)Snakkast seinare!!Klem Lene Karin

 
At 03 oktober, 2006 00:13, Blogger Espen og Nina said...

Du ass!!! begynne å bli gammal du og! grattis med vel øvestått! Har nettopp feira med brownies og fruktsalat, litt smoothies og kaffi, at eg har blitt gammal! Trygve e på besøk og alt e jo topp!!!

 
At 04 oktober, 2006 00:16, Anonymous Anonym said...

Tusen takk for kjempehyggelige bursdagshilsner! Det er jammen kjekt å ha bursdag! selvom ikke alle husker det akkurat på dagen, sånne som Lene og Camilla og Espen å sånn! Hahaha :D

Klart jeg skal hjelpe deg Anne Ruth;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home