ane marie

tirsdag 10. oktober 2006

Må jo nesten skrive en liten blogg til ære for lillesøster som var så lur å gå i mine fotspor, og herved drar til herlige Thailand imorgen, og blir der de neste 6 månedene! Men hva hun tenker om imorgen (altså avreisedagen) er bare: "ikke no spes".. Men det er jo sånne ting man bare ikke skjønner før man er hjemme igjen egentlig! Du lever liksom utenfor deg selv en liten stund... Og når du kommer hjem så skjønner du hvor mange erfaringer og opplevelser rikere du er blitt... Åååååå jeg har så lyst å bli med!!

Og bare for å mimre litt om litt av all kosen fra det gode liv i Thailand..

Etter å ha hatt besøk av mamma i Bergen i forrige uke, så var jeg hjemme i Tønsberg i helga for å henge med familie, slekt, venner og Ninusen, så her litt om det...

Min og Ninas gode barndomsvenninne Johanna, og hennes og Mortens nye familiemedlem som kommer i Mars! :

Nina som ikke elsker å pakke...

Men som veldig rød-øyd gleder seg til å reise!

GOD TUR!!!

12 Comments:

At 10 oktober, 2006 01:23, Blogger nina said...

ja, hva kan jeg si til dette! nå er det akkurat 16 timer til den rød-øyde søsteren setter seg på flyet! så sånn er det. fantastisk flott blogg du har laget altså..hehe! (fornøyd nå eller!) okay-nå skal jeg sove mine siste timer i Norge på en stund...GOD NATT!

 
At 10 oktober, 2006 18:39, Anonymous Anonym said...

Ja helt fantastisk! I skrivende øyeblikk sitter du på flyet til mellomlanding i Amsterdam.. Sola begynner å gå ned nå, så det er sikkert fin utsikt fra flyvinduet..

Kos dæj da!

 
At 11 oktober, 2006 16:40, Blogger Hanne Marte said...

Ho e heldige!!!! Fe d sikkert knall!:) Heldige vi ogsaa som faktisk kan besoeke vaare kjaere "andre-land":) Men no e ej klar for aa nyte livet i Bergen igjen!! Hehe, gleda mej t fredag Anepane!!! Snakkispakkis!!!:)

 
At 11 oktober, 2006 17:35, Anonymous Anonym said...

Der var du på nett også gitt! Bare 2 dager igjen nå, så har vi deg på plass igjen!;) Det blir konge!! God flyvetur hjem igjen! Jeg gleder meg til å se deg!!:)

 
At 13 oktober, 2006 01:37, Anonymous Anonym said...

Masse god tur til Nina!! Og godt opphold i Thailand! Håper du få det like bra som søstra di hadde det!!:D

Og velkommen hjem til Hanne Marte!:) Så forloveden din på sykkel fra bussvinduet ista, den sprekingen;)

Utrulig hva en kan bruke Anes blogg til, hehe!
Får sende deg en liten hilsen og, da..:) Hører bilen er god som ny, det er bra! Kristian kommer visst snart til Bergen, forresten. Ellers, God Hælj!

 
At 13 oktober, 2006 16:22, Anonymous Anonym said...

Neida du, bilen er ikke fiks helt ennå, men det er ikke langt unna! Børge kommer i ettermiddag og reparerer den;) DA blir den god som ny!

 
At 17 oktober, 2006 21:56, Anonymous Anonym said...

Børge?

Groaff! You go girl!

 
At 18 oktober, 2006 00:01, Anonymous Anonym said...

eeeh..?

 
At 18 oktober, 2006 14:55, Anonymous Anonym said...

oppdatering?

 
At 19 oktober, 2006 00:33, Anonymous Anonym said...

hvis ikke du oppdaterer snart, gidder jeg ikke å komme hit lenger!!!!!!!!!!!

;)

 
At 19 oktober, 2006 00:45, Anonymous Anonym said...

jeg veit jeg veit.. slapp a litt a! fortell meg heller hva jeg skal skrive om..! :P

 
At 22 oktober, 2006 22:31, Anonymous Anonym said...

det var da veldig så treig du var til oppdatering her på bloggen da !!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home