ane marie

tirsdag 7. november 2006

Oppdrag banantwist

Dere skal få være med på litt spenning denne gangen... Det har seg nemlig sånn at jeg skulle spise en banantwist her om dagen. Sånn for å mimre litt om gamle dager, da jeg elsket banantwisten... Den runde, med litt hakkete kant rundt, og masse bløtt inni... Og med gullpapir eller hva det var. Den sto iallefall til gull. Jeg åpnet munnen og tygde av en bit av den ny-designede banantwisten. Men hæ? Hvor var all bananen? Den flytende bananen inni? En liten bit til... Nei helt tydelig ingen banan inni der! Det var da jeg så muligheten... Ja for jeg har nemlig en venninne som er ekspert på å skrive brev til Freia og Minde, for å klage på varer og dermed havne opp med et stort nytt lager med sjokolade eller andre godsaker.. HA! Nå har jeg jo en gylden mulighet til å hente en stor pakke fra Freia på posten (er det de som har twist?), full av nam-nam! Så nå skal jeg sende inn den halvspiste twisten, og kreve banantwist med banan i tilbake! Så få vi se hva jeg får... Jeg kjenner pulsen stiger her...

9 Comments:

At 08 november, 2006 09:40, Blogger nina said...

good for you! skulle ikke vi gjøre det en annen gang også?? på tjøme, med kristoffer? da det ikke var puffa ris i ris-sjokkoladen?? håper du får en hel eske med digg- tar gjerne imot litt twist i julegave!!?

 
At 08 november, 2006 13:13, Anonymous Anonym said...

Ja, det får da være måte på! Banantwisten var jo den aller, aller beste!! Så den må det ikke bølles med!;)

 
At 08 november, 2006 18:34, Anonymous Anonym said...

Joda stemmer det, jeg har funnet rissjokolade uten ris også jeg! Får skrive et brev til Minde med det samme da... ;) Hehe, dette kan virkelig bli lønnsomt!

 
At 08 november, 2006 20:43, Blogger Pust inn-pust ut. said...

oj, dette blir et spennende eksperiment. Du må holde oss oppdatert.

 
At 08 november, 2006 21:59, Anonymous Anonym said...

Ja skal såklart oppdatere dere;) Tar kanskje litt tid da, for jeg er så treig med å få sendt avgårde.. Får du til å lese bloggen nå da Camilla? Haha! Tror det bare er din maskin som har det problemet der altså..!

 
At 09 november, 2006 19:18, Blogger Pust inn-pust ut. said...

det er ingenting galt med min kjære lille hvite skal jeg si deg....det er din blogg som er litt sånn funksjonshemmet når det gjelder macér kanskje?? det hender av og til...
men ikke vet jeg.

jaja.

 
At 12 november, 2006 17:38, Anonymous Anonym said...

haha.. vårte påvirka av sunnmøringane Ane Marie?? trudde d berre va me so haldt på me sånnt ej:) D teke forresten tre veke før du fe pakken i posten... et tips e å finne feilvare i forskjellige leverandøra sine produkt, då kan d virkeli bli lønnsomt!!! stå på!! he trua på ditte her..
Kan ikkje du komme me forslag om en pakke me berre banantwist i når du først skal sende inn?!? D hadde våre jammi d!! :)

 
At 20 november, 2006 23:17, Anonymous Anonym said...

Du har jo hørt om min hobby... skrytebrev og klagebrev. Hvilket produkt er det jeg ikke har reklamert på? Alt fra sjokolade til leverpostei, knekkebrød og potetgull....

 
At 27 november, 2006 13:18, Anonymous Anonym said...

stemmer dette... var det ikke i barnehagen dette store øteblikket skjedde:) du gledet deg til denne twisten å så var det intet bananas i den. men send den inn, får du kansje mange banansjokolader:) hehe. KONGE blogg ane, må si de hver gang e innpå. Henriette

 

Legg inn en kommentar

<< Home