ane marie

søndag 19. november 2006


OG VINNEREN ER………................. MAMMA!!
Det ble et skikkelig kappløp på slutten, med snakk om sekunder og minutters kjemping om seieren, men mamma, som den ivrige bloggeren hun er, snek seg inn mellom morten sine hyppige kommentarer, og gikk av med seieren..! Hehe:) GRATULERER!

Jess jess, som jeg sa; premien var en liten oppmerksomhet på bloggen (noen var kanskje like glad det ikke ble dem..? Hehe) Så er her litt oppmerksomhet til mamma, som sitter å følger med på døtrenes liv på dataen hjemme i Tønsberg;) Fortjent seier får man si til sånt!

Mamma er en kul mamma! Hun er flink til oppdragelse (ja vi vet jo alle at det har blitt folk av meg, eller?), lager veldig god lørdagspizza, elsker å ha ungdommer i huset (det hender faktisk at mine og Ninas venner setter seg ned med mamma og spiller Settlers eller drikker kaffe UTEN at jeg og Nina er hjemme…), har dilla på kabal på dataen, elsker å dra på ferier sammen med familien (bare si en plass, og familien Singstad har ”vore der før”), skriver med ordbok på mobilen, er veldig ryddig (ikke mye som ligger å flyter i huset hjemme nei!), elsker å stulle og stelle rundt i stua (flytte på ting, rygge noen meter, studere, flytte noen millimeter til, rygge, studere osv..), roper ofte fra andre etasje: ”TRYGVEEEEEE!” (det betyr at hun har problemer med noe på dataen, og trenger kyndig hjelp fra pappa i sofakroken...), eeelsker når Nina og jeg kommer hjem på ferie, ja rett og slett; en skikkelig gomor!! Gratulerer med kommentar nummer 20!:)

5 Comments:

At 19 november, 2006 22:47, Anonymous Anonym said...

ja,ja folkens - så blei det a "gamlemor" som gikk av med seieren da...hadde jeg visst at premien var slik utbretting av privatlivet - med BILDER - hadde jeg vel ikke vært sååå ivrig (men så er det dette med konkuranseinstinktet da..)
Hadde vel tenkt meg at premien var litt "hval-sjokolade" e.l. - det hadde vært mer etter min smak !!!

 
At 20 november, 2006 19:00, Anonymous Anonym said...

åå, så koslig artikkel! Du verden for en mamma!!!! Ho er skikkeli bra, da!! Jeg har jo møtt ho opptil flere ganger, men en datters "ord om mor" er det uansett noe spesiellt ved.. Ikke verst døtre heller, by the way!!;)

Jeg kommer og spiller Settlers i jula!:D

 
At 21 november, 2006 00:20, Anonymous Anonym said...

Å så koselig:) Du er selvfølgelig veldig velkommen på Settlers i romjula! Kanskje du kan få litt kaker også...;) ååå det skal bli så kos med jul!

 
At 22 november, 2006 19:17, Anonymous Anonym said...

Da ble det bakoversveis da!:D haha

 
At 24 november, 2006 00:09, Anonymous Anonym said...

jeg er morsom
Haha

 

Legg inn en kommentar

<< Home