ane marie

mandag 23. januar 2006


lenge siden jeg har hatt en så travel helg - men kjempegøy! den startet fredag kveld med overaskelsesbursdag for mathias. i løpet av kvelden fant halve selskapet ut at vi skulle dra til Voss neste morgen, for hva er vel bedre for en nordmann enn ski på beina? så etter en natt hvor jeg klarte å helle vindusspylevæske i frostvæskebeholderen (ups..) og fikse det igjen (okei da - hva skulle vi gjort uten gutter..), så var det blitt tidlig en lørdags morgen. og siden morgenstund har gull i munn, hadde vi store ambisjoner om å være på plass når trekket åpnet klokken halv 10. men da klokken var blitt så mye, var vi fremdeles på henterunden vår i byen. ikke vet jeg hva som tok så tid, men iallefall - til slutt var min og børges bil fyllt opp med skiglade gutter og jenter, og vi suste avgårde mot voss!

etter bilturen, som vi fant ut at faktisk er halve moroa når man er på tur, var vi framme nederst i trekket! og god nyhet: himmelen var blå! mens størsteparten av gjengen moret seg på telemark og snowboard i bakken, ruslet maria og jeg en bedagelig bortovertur oppe på fjellet, mens vi prøvde å slikke litt sol! vi møttes for å spise lunsjen sammen med resten, og da vi etter stengetid satte oss gotrøtte i bilen, var vi alle enige om at vi hadde hatt en deeilig dag!!

resten av helgen kan jeg nevne quiz i norkirken, tre seriekamper og tre tap (ææææææ), norkirkekafe og Zupperia som avslutning på helgen (Zupperia = typisk hengested etter norkirken)! tipp topp helg!

2 Comments:

At 26 januar, 2006 22:33, Anonymous Anonym said...

Takk for en fin tur! konge :)

 
At 02 februar, 2006 19:22, Blogger ane marie said...

Værsågod og like måte - det VAR konge!! Vi snakkes før du drar til gokk! ;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home