ane marie

lørdag 17. desember 2005

Julen synges inn

det er allerede gått en uke siden Seraf hadde julekonsert! hvis man først velger å gå på én eneste julekonsert i desember, så kan jeg anbefale Seraf! koret hører til i norkirken (menigheten min), og har tidenes beste versjon av Oh holy night! *sukk* (sorry mamma, de slår Celine...) Jaja, kom bare på at jeg måtte oppdatere bloggen litt, og da kan jeg jo nevne, siden det er snakk om julekonserter - en ny på meg i morgen! BKK sin gratis årlige julekonsert i johanneskirken! og en times kø, med pepperkake- og gløgg-utdeling! er jo så koselig atte! ikke gjør det noe på stemninga at snøen kom i natt heller! Å jul med din glede, sier bare jeg!!

2 Comments:

At 17 desember, 2005 01:50, Blogger ane marie said...

jeg glemte jo å si at gruppa mi fikk B på eksamen! :) veldig fornøyde! nå kan vi ta juleferie med god samvittighet - må bare sortere litt julekort først!

 
At 17 desember, 2005 15:55, Anonymous Anonym said...

høres ut som du koser deg i adventtida - ja, det forresten ike noen overraskelse .... du er flink til å "glede deg" - ta vare på den egenskapen...
her er det ikke julesnø - enda !!!, men jeg har iallefall vaska golvet.....
GLEDER MEG TIL SNUPPENE KOMMER HJEM

 

Legg inn en kommentar

<< Home