ane marie

mandag 2. januar 2006


oj da var det allerede blitt 2006! godt nyttår alle mann! håper du har hatt en fin jul! jeg har hatt det kjempefint - snudd døgnet på hodet, spist god mat, hengt med familie og venner, sett tegnefilmer osv osv - og nå blir det veldig bra å komme tilbake til bergen igjen! til venner, venner som stikker til alpene, og til mobilen min... som jeg klarte å glemme da jeg var sistemann fra byen - så ikke vær sint fordi jeg ikke har svart på alle meldingene du har sendt... ;)

2 Comments:

At 07 januar, 2006 19:35, Blogger Hanne Marte said...

Guddis nåjis årius!! commentusa e alltidus murusamt å fengja, derfyre skriv ej einus fyre dejus meinus fagrusse frenduss!:)

 
At 08 januar, 2006 13:45, Blogger ane marie said...

haus haus haus!! :D hois hois hois!! jeg ler meg i hjel!

 

Legg inn en kommentar

<< Home