ane marie

tirsdag 22. november 2005


må jo bare si at jeg savner thailand innimellom... er det så rart?!
æææææææææ! det er vel lov å savne sånne hvite og blå syn for øyet, når man bare ser grått og vått her hjemme. for her er det ikke mye annet å oppleve på værfronten! hva skjer med lille vær? jeg tror jeg må begynne å planlegge thaitur igjen snart - noen som er med? men ellers er det bra i bergen ja! :) ikke no tvil om det! en annen liten ting, apropo thailand... hvem har sett en liknende ismeny før - dette er bare et utdrag av menyen... ååååå for en himmelsk is!! SWENSENS in my heart! jeg kommer snart igjen!

1 Comments:

At 03 desember, 2005 03:09, Blogger Anne Brit og Arne said...

Du er hjertelig velkommen til Bangkok, når som helst! Du bør jo fortsette med en tur i året, ikke sant?

Nå fikk jeg lyst på is, kanskje en tur til Swensens før lunsj...?

Ha d fint!

 

Legg inn en kommentar

<< Home