ane marie

tirsdag 5. desember 2006

På tide med en liten oppdatering igjen! Det er ikke all verdens som skjer for tida - mye lesing til eksamen, oppgaveskriving (ferdig nå da.. puh!) å sånn, pluss at kameraet mitt har vært på klikkings, så jeg har fått (ja FÅTT av elkjøp) nytt kamera! Flotters altså! Derfor kommer bare noen bilder fra helgen, som bestod av Julekonsert med Crux, besøk hos Anne Ruth, volleyballkamp (vi vant!!) bytur, Lysfest med Therese, litt sofakos med reprise av Bonderomantikk, Salem, pizza hos Ole, søndagsskolefest med foreldre, knallbra møte og lovsang i norkirken, koselig norkirkekafe, og Dollypizza med Jonas og Torbjørn til slutt - bare sånn for å lade opp til siste studieuke før eksamen... Har ikke bilder av alt det der da, men et par stk kan jeg jo finne fram:

Therese og meg på Lysfesten på festplassen. Det er på sånne dager det er litt godt å være bergenser-student. Hvem bryr seg om at det regner litt når tusenvis skal stå tett i tett rundt lille-lungegårdsvann med fakler og synge julesanger, se på skikkelig bergensk storslått fyrverkeri og lysene i trærne bli tent? Ikke bergenserne hvertfall!

Ann Jorid - solist på cruxkonserten! Riktig så vakkert!

Etter Cruxkonserten tok jeg med sjokoladepudding og tilbrakte resten av kvelden i sofaen til Anne Ruth, med jenteprat til langt på natt:) Sånt er koselig!


Og så var det pizza- og iskos med vestfoldgutta!

Disse bildene er ikke fra helgen, men verdt å ta med, fra TP-kvelden vi hadde her om dagen! Utenom oss i fabrikk-firkløveret var det Ole, Jani, Børge og Ole Gudmund som var på hyggelig besøk:)
Og gratulerer til Morten som har juleferie, og ikke klarer å holde det for seg selv. Sorry litt gammelt bilde - får komme bort å ta noen nye snart! :)


Helt til slutt kan jeg anbefale Seraf sin julekonsert som skal være i norkirken førstkommende torsdag, fredag og lørdag klokken 20.00! Det er en vel-verdt-å-gå-på julekonsert!!

1 Comments:

At 06 desember, 2006 03:10, Blogger Anne Rose said...

Mye morroe bilder her, ja:)

Huff, nå er jeg så ubeskrivelig lei av retorisk taleanalyse at jeg nesten er i fysisk ubalanse..

Juleferieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home