ane marie

tirsdag 23. mai 2006

GRATULERER JOHANNA OG MORTEN!
Det blir visst en gratulasjonsblogg for tiden... Ting skjer i omgangskretsen gitt! På Lørdag giftet min barndomsvenninne Johanna seg med Morten - et herlig par! Og en fantastisk dag! Så kjekt det er med bryllup altså:) Og jeg fikk det ærefulle oppdrag å fotografere hele forløpet. Skummelt, men det var gøy! Spesielt takk til Kristoffer for lån av speilreflekskamera!! Har sagt det tusen ganger, men TUUUUUSEN TAKK!

Så var det 17. mai da - på Finse! Det var også en fin-fin dag! Må bare fortelle om den PERFEKTE turen ned fra Hardangerjøkulen... Hardt under, 10-15 cm nysnø, og god plass til knall og fall - vi lå bokstavelig talt strødd nedover bre-bakken (som er laaang) til tider. Utrolig bra årets-siste-skitur!


Så koste jeg meg veldig i Stockholm! Marit, tusen takk for noen utrolig herlige dager!! Også så heldige med været da! Her nyter vi Sockholm by night... Hils Gröna Lund neste gang du drar dit - regner med du henger der ganske mye, du som var så umåtelig glad i tivoli... Haha:)



Og så Morten... Her kommer hyllesten din... Du reddet meg da jeg trengte en sjåfør ned til natttoget, og kom på døra i løpet av 5 minutter! Hva skulle jeg gjort uten deg?? Fornøyd?! hehe:)

7 Comments:

At 23 mai, 2006 10:04, Anonymous Anonym said...

Heihei web-beib!! Takk for konge 17.mai-tur, det va jo bare digg forhold!! genialt å treffa så mange bergensfolk og.. Og nå e me jo nødt te å holda på finsetradisjonen for å feira forlovelsesjubileum t Hanne M og Ole framøve! Ü

 
At 24 mai, 2006 00:15, Anonymous Anonym said...

hehe!! takk for den store hyllesten!! Jeg føler meg beæret! Men så masa jeg jo lenge om å få bli med i den neste bloggoppdateringen din også da! I dag har jeg hatt eksamen! Nå er det sommerferie! Lykke til med deg og dine og med eksamen :P

 
At 24 mai, 2006 00:25, Blogger ane marie said...

Ja Morten, du er en masekopp! Og en feriesnik.. Hehe:) Meg og mine? hvem er det da..??

Karen Martine - så koselig med kommentar fra deg! :) Finse er jo nesten blitt tradisjon det - veldig kjekt! Kom på Bergensbesøk til høsten da!!

 
At 24 mai, 2006 18:47, Blogger Siri og Eirik said...

Bra me nytt design, men d va litt vanskelig å lese den svarte skriften, forslår en annen skrift farge.
Ellers så går d greit med meg i praksis her nede i Sandnes.

 
At 24 mai, 2006 19:06, Blogger ane marie said...

Skrift-type kanskje? Bare prøver ut litt forskjellig jeg.. Men skjønner hva du mener! hehe:)

Kos deg hjemme i praksis før sommer og utlandet venter!

 
At 06 mars, 2007 23:00, Anonymous Anonym said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Mixed convertible Tadalafil prescription medicine online Cures for impotence with depression

 
At 24 april, 2007 18:14, Anonymous Anonym said...

Very nice site! kia sorento gila river fishing outfitters Norton 2006 antivirus download Football helment shieldssmoked Zyban contraindication bulimia hot tub dealers Teller op je webspace Zocor+ms http://www.about-fioricet.info Interest rate based on credit score cheap merchant account http://www.neurontin-withdrawal.info Toolbar spyware Personal tv listening Rainbow bright backpacks Boutetourt co moving services

 

Legg inn en kommentar

<< Home