ane marie

torsdag 19. april 2007

På tide med noen nye bilder her inne! Det er så mye inntrykk og opplevelser fra Thailand og Laos at jeg vet ikke hvordan jeg skal ta fatt på det... Derfor venter jeg litt med det! Men det er noen bilder fra den siste ferieuka mi inne på facebook for de som har surra seg inn i den verdenen... hehe:) Kanskje den som tar fra meg den gamle bloggetida for tiden! Jaja, hvertfall så hadde jeg og Kjersti en fantastisk fin helg på hytta hennes på Ustaoset ved Geilo! Det var jo så utrolig nydelig vær at vi gikk i singlet og oppbretta skibukse på ski... Noen bilder fra vår HERLIGE helg kommer her!
Pølsegrilling på peisen!

Og sånn satt vi hele kvelden å baaaare kosa oss:)
Hallingskarvet i bakgrunnen..
Si appelsiiiiin.. Her er hytta vi var på..

Og her satt vi å nøt ettermiddagsolen og spiste appelsin og sjokolade..

Norge er ikke så verst det heller nei! :)

6 Comments:

At 20 april, 2007 00:07, Blogger Hanne Marte said...

Det såg utruuulig digg ut!!! Hærlige appelsinleppe, og digg sol og snø! Trur vi må ta oss en tur snart om ikkje so lenge!:)

 
At 20 april, 2007 17:12, Blogger Anne Rose said...

Her har vi jenta som veit å kose sg HVOR ENN ho drar!! Velkommen til Pas, sier bare jeg!;)

 
At 20 april, 2007 17:15, Anonymous Anonym said...

..Pas, ja! Velkommen hit!:P

 
At 25 april, 2007 19:25, Anonymous Anonym said...

dere er fine!!

 
At 01 mai, 2007 13:14, Anonymous Anonym said...

heisann !!
veldig så "dødt" det er her for tida, da du.....
velkommen hjem til helga :-)

 
At 02 mai, 2007 00:19, Blogger ane marie said...

Ja her er det ikke mye liv! Skal snart legge ut noen nye bilder.. Men nå om dagen må jeg bare nyte det fantastisk fantastiske været vi har i bergen! :) Gleder meg til noen dager hjemme! Ses!

 

Legg inn en kommentar

<< Home