ane marie

mandag 5. februar 2007

En liten bildeblogg serverer jeg idag, siden jeg egentlig ikke har tid til oppdatering, fordi jeg skal skrive oppgave... Noen bilder fra helga kommer hvertfall her:

Okei da, må skrive litt også.. Det begynte da jeg kom hjem fra skolen på fredag, og Hanne Marte drev å pakka til KRIKtur til Myrkdalen. Ane: "Ååå, du er så heldig som skal på tuuur!" Hanne Marte: "Men bli med da!! Det er 2 ledige plasser ennå!" Ane: "Okei!" (jaja, ikke helt korrekt gjengivelse av samtalen kanskje men.. det gikk litt lengre tid enn 10 sekunder før avgjørelsen ble tatt) Men iallefall; jeg ble med på KRIKtur fra fredag til lørdag, og først noen bilder derfra:

Silje og Sindre i tåka! Tross den noe dårlige sikten hadde vi en herlig dag i bakken! (Men en smertefull dag for våre arme lår..) Min første skidag i år!

Silje og Hanne Marte tar seg en god kakao- og appelsinpause i varmestua..

Om kvelden var det snacks og spilling og masse gøye KRIKfolk! Her taper Ole og Tobias i Ticket to ride..
Og jeg og Hanne Marte vinner som alltid;)
Lørdag kvelden tilbake i Bergen hadde vi spillekveld hjemme hos oss, og da så det sånn ut:
Da Therese og jeg skulle ut å gå søndagstur, endte vi opp 100 meter bortenfra huset vårt, med å leke Hennes-modeller.. Kom ikke her å si at du ikke ville kjøpt denne røde jakken etter å ha sett disse bildene i Henneskatalogen!?








4 Comments:

At 05 februar, 2007 16:29, Anonymous Anonym said...

hahaha! vanvitti bra Ane!! Men då fekk no du dej en skitur alikavell då.. MISUNNELSE!!! Ser ut som du he fått utnytta helga jallefall!
Lykke t vidare me oppgåveskriving! Å husk, du he jallefall komt lenger enn mej.... so då ordna d sej sikkert!!;)

 
At 05 februar, 2007 16:50, Blogger nina said...

wow! looking good;) er det din jakke? nice! ski så jo LITT digg ut da..jaja! ses om 10 DAGER!!!! hjelp!! da kan du gå på swensens, MBK og alt du måtte ønske vettu;)

KLEM

 
At 05 februar, 2007 16:55, Anonymous Anonym said...

ja, må si du gjør deg (overraskende !?!) godt som modell..en ekstra-karriære der , kanskje ?????

 
At 05 februar, 2007 17:55, Anonymous Anonym said...

Myrkedalen var topp! hei og hopp

 

Legg inn en kommentar

<< Home