ane marie

fredag 2. mars 2007

Hvem og hvordan?

Hvem regjerer på fortauene i Bangkok?

Hvordan bretter thaiene håndklene?


Hvordan ser 100 grønne slanger ut når de ligger i en klynge?


Hvordan vasker thaiene vinduene på et høyhus?


Hvordan ser det ut mellom innsjekking og "go to gate" på en utendørs flyplass?


Hva skjer når du har badet litt for lenge?


Hvordan går det når du skremmer en firfisle?

Hvordan ser rushen ut i Bangkok? Den som varer omtrent hele dagen..
¨

Sånn ser den ut ja... Nettopp derfor må jeg nesten stikke nå, så jeg kommer meg til flyplassen før mine tre klassevenninner lander om en times tid! Tut og kjør!

7 Comments:

At 02 mars, 2007 16:13, Blogger totliii said...

morsom sak... Ü
mista firfisla halen?!?

 
At 02 mars, 2007 18:38, Anonymous Anonym said...

........!!!!!

 
At 02 mars, 2007 18:47, Blogger ane marie said...

Ja, utrolig vittig igrunn! Halen bare datt av... Stakkars lille - han bare løp videre uten halen sin! Haha:D

 
At 02 mars, 2007 23:52, Blogger Anne Rose said...

kult!

koslig snakke med deg ista.
kos deg videre.
kos.

 
At 04 mars, 2007 10:56, Anonymous Anonym said...

hei igjen , kjære Ane !!!
Dette var jo kjente og kjære bilder :) Må innrømme at jeg lengter LITT TILBAKE til Thailand....1000000 takk for et knallers opphold sammen med deg og Nina !!!
Ønsker dere en riktig god tur til Phibun !!
klemmer

 
At 07 mars, 2007 14:17, Anonymous Anonym said...

wochi!!!!! Uttrykket "halen mellom beinå" har fått en ny dimensjon!

 
At 13 mars, 2007 10:46, Blogger Thaimaria said...

Utvilsomt den beste bloggmeldingen ever fra Thailand...Kuuuuuule bilder!

 

Legg inn en kommentar

<< Home