ane marie

torsdag 15. februar 2007

HADEPARTY!!

Visste nesten ikke at jeg hadde så mange goe venner! Så masse bra folk samla på et sted skulle nesten ikke vært lov! Men jeg er glad det er det!! Lov liksom... Takk for en super kveld!!
Jeg er ferdig pakka!! Og imorgen tidlig drar mamma, pappa og jeg ned til Bangkok hvor vi etter 4 måneder skal treffe Nina! Hurra!!
zooooooooooooooooom...

Men EGENTLIG tror jeg at jeg allerede er litt glad i å fly... Det er jo litt koselig! Blir liksom en liten gjeng der langt oppi lufta... Problemet mitt er bare at jeg er litt anspent kanskje - men det skal vi se om ikke denne boka kan gjøre noe med!

Hasta la vista!!

5 Comments:

At 15 februar, 2007 07:05, Blogger nina said...

jihuu!!! jeg er klar!! SES i morgen!! GOD TUR!

 
At 15 februar, 2007 08:48, Blogger ane marie said...

En liten tilståelse Nina... Jeg låner en bukse jeg fant i skapet ditt på flyturen jeg.. ! Klikkings! Haha:D SES om litt!! Nå drar vi;)

 
At 15 februar, 2007 12:07, Anonymous Anonym said...

God tur! :)

 
At 15 februar, 2007 18:28, Blogger Ragnhilden said...

Wow!! i forstår at i skulle vært på partyet ditt ja... Sååå mange kjekke "folk" ;-) Ja no har du resit gitt!! Kos d masse og kom no heim frisk og fjong :-)

 
At 17 februar, 2007 00:55, Anonymous Anonym said...

åå, ha det suuupert! alle sammen! kald-i-kinna-klem fra anneruth:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home