ane marie

søndag 14. januar 2007

Samfunnstjeneste i Fabrikkgata


Det var en søndagsmorgen, og om natten hadde orkanen "Per", den sterkeste her på 7 år, herjet over vestlandet, og veltet trær, vridd fly, senket båter, lettet og spjæret på svære telt, løsnet takplater og veltet søppelbøtter i fabrikkgaten... Jentene kikket ut av vinduene sine, og syntes ikke det var noe pent syn med masse våte aviser og søppel som lå strødd rundt på gata. Så de bestemte seg for å nytte seg av solstrålene som såvidt tittet frem et lite øyeblikk, og så sin plikt til å holde nærmiljøet rent og ryddig. Så da plukka vi søppel:)


Og så er det sikkert noen som husker banantwisten min som ikke hadde banan! Vet det er lenge siden, men nå har jeg faktisk endelig fått brukt 1 minutt til å skrive dette brevet, og hvis du venter i to måneder til, så kanskje jeg får sendt det også... Nei nå lurte jeg deg, det har jeg gjort allerede! :) Så da venter jeg på et lass med sjokolade!

7 Comments:

At 14 januar, 2007 19:58, Blogger totliii said...

heihei og godt nytt år!!
hugsar eg feil eller var det du som budde saman med nokon som ville ha nytt kor i kyrkja? eller kjente nokon eller noko slikt?

tone iren

 
At 15 januar, 2007 16:49, Anonymous Anonym said...

glimrende

 
At 15 januar, 2007 16:49, Anonymous Anonym said...

glimrende

 
At 15 januar, 2007 23:18, Blogger Anne Rose said...

elsker banansjokkis, håper det faller litt på meg..!:D

Flinke jenter, by the way!

 
At 16 januar, 2007 00:13, Anonymous Anonym said...

totliii - du hadde rett i det, men lenge siden de har prata om det np da.. Kan høre;)

Jon Blund..? Kjenner jeg deg? Du skulle kommet i går natt og blundet mitt øye som ikke ville blunde seg :P

Godt å høre at du koser deg i Oslo Rutha! snakkes!:)

 
At 21 januar, 2007 16:34, Blogger nina said...

hva skjer med å aldri oppdatere bloggen lengre...? kjiping!!! noe må vel skje i bergen!?

 
At 22 januar, 2007 00:54, Anonymous Anonym said...

Jada, skal oppdatere snart.. Masa! hehe:) Håper spysjuken din ble kortvarig! Hva skal jeg skrive om denne gangen tro.. Er så lenge siden jeg har tatt bilder nå.. Kanskje jeg kan skrive om Ticket to ride-spillet mitt som nesten satte fyr på huset.. Ups..! Dramatikk!

 

Legg inn en kommentar

<< Home