ane marie

tirsdag 2. mai 2006

CHRISC-LØP, FORBLÅST VIDDETUR OG 1. MAI!
Og mysteriet tiden... hm...


Det er skummelt som tiden går, og dette var en av de siste helgene jeg har igjen i Bergen dette semesteret... Joda, jeg liker jo tanken på sommerferie å sånn, men... Jeg lurer ganske seriøst på om klokkene bare tikker bittebittelitt fortere hvert år. For hvor uendelig langt var ikke ett år før i tiden? Og sommerferien var som en deilig liten evighet!

Men denne helgen var også lang og deilig! Det hjelper når sola skinner, og kveldene er lyse og lange, og det er mye som skjer! :) Lørdagen var det CHRISC-løp i sentrum, med god stemning, spreke studenter og en inspirerende heiagjeng... Jeg og Karianne slet oss 4 runder rundt lille Lungegårdsvann, men heldigvis var jo hvert skritt verdt mange penger til CHRISC i Tanzania! Etter løpet ble det is-spising på bryggen;)

Ellers så fikk vi oss en forblåst tur over vidden på søndag. Vidden er liksom så fin å gå over, for den er så lang og flat! Lenge leve vidden:)


Og så har vi selvfølgelig denne isen på bryggen da... Jeg blir like lamslått over hvor god den er hver eneste gang, og denne gangen var det mandag - FRI og 1. Mai!

Volley på Skansen + is på bryggen + Egon til slutt = en herlig 1.mai-feiring!

4 Comments:

At 04 mai, 2006 16:30, Blogger Siri og Eirik said...

Herlig dag ja!

 
At 05 mai, 2006 17:16, Anonymous Anonym said...

Tenk hvor fort tiden vil gå når vi blir pensjonister da! Men jeg må da tilføye at de bruker uendelig mye lengre tid på sine dagligdagse gjøremål... hei og hopp!

 
At 05 mai, 2006 22:48, Anonymous Anonym said...

tenk at du la ut bilde av oss løpende...vi ser jo ikke direkte lekre ut, men men detvar for en god sak!!:) ha en flott helg og nyt finværet:) ses på nla snart eller...kjipt der uten deg!!!

 
At 06 mai, 2006 00:46, Blogger ane marie said...

Vi ser vel like lekre ut som alltid? Hahaha!:D Jada nå kommer jeg snart å holder deg med selskap i pausene...;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home