ane marie

mandag 20. mars 2006


Torsdag ettermiddag i stua:

Ane Marie: Å, jess i morra har jeg fri! Hva skal jeg finne på da da...?
Hanne Marte: Bli med til Oslo!!
Ane Marie: Ja! Kanskje det...?
Slik gikk det altså til at jeg senere på kvelden hoppa på nattbussen til Oslo sammen med Hanne Marte, uten å ha vite hvor jeg skulle bo, hvem jeg skulle henge med eller noen ting... Men det ordnet seg fort - programmet ble travelt, jeg fikk truffet mange gode venner, og kosa meg! Shopping med mamma til og med! I tillegg fikk jeg et nytt bilde av hovedstaden, da jeg plutselig så sammenhengen mellom Karl Johan, Bislett, Sthanshaugen, Bokstadveien og Majorstuen (fordi det skrives sånn, ikke fordi jeg har begynt å snakke så pent..) Oslo er jo ikke så stort og uoversiktlig som da vi kom fram fredag morgen og følte vi var i utlandet.. Det er faktisk gå-avstander! Oj oj! Og selvom halve helga gikk med til å finne en å bytte møtevert i Norkirken med, så var det en kjempefin helg - men Bergen altså.... Jeg liker deg!!!

3 Comments:

At 25 mars, 2006 17:39, Blogger Anne Brit og Arne said...

Godt å høyra at Bergen er best...(?). Du er jo så godt som vestlending no, vel?!

 
At 29 mars, 2006 10:49, Anonymous Anonym said...

Takk fo besøk! det var stas å være med deg igjen!

 
At 30 mars, 2006 23:20, Blogger ane marie said...

Kjempekjekt å bo på gulvet ditt Siri! Takk for meg! :)

Bergen er best! hehe, jeg er halvt bergenser og halvt bangkokianer (er det det det heter...??)

 

Legg inn en kommentar

<< Home