ane marie

mandag 2. mars 2009

Siden sist...!
Noen som er lei av en blå-opplyst johanneskirke eller.. Jeg hvertfall, så nå kommer det, tro det eller ei, en liten oppdatering med bilder av ting og tang siden sist :)

I går kom Nina og jeg hjem fra en deilig helgetur på hytta i Hemsedal, Nina lager middag :)

Klassevennindene fra NLA på is-party i fabrikken!

Bergen by night...

På skitur i lysløypa på Fløyen med Maria, Stian og Siri - grilla marshmallows sto på menyen :)

Maria bokstavlig talt i fyr og flamme!
Vinternatt


Solveig nyter vinterkulden!


Ida, jeg og Solveig var på skitur på Kvamsskogen på vinterens så langt fineste og kaldeste søndag! Fantastisk... :)


*Sukk*


Siri, Hanne Marte, Sondre og meg på søndagstur litt utenfor Bergen, kakao hører med :)

Ida og meg på tur på Arboretet

På Gardermoen etter juleferien traff jeg tilfeldigvis Marit og Mildrid på vei til Sverige! Overraskende og utrolig koselig! Vi rakk til og med en liten kaffekopp :)

Ole og Hanne Marte har kjøpt og flytta inn i nytt hus, her i innflytningsfasen..

Sondre blir så stor! :)

I desember hadde jeg meg en Oslotur! Her er Nina og jeg på sightseing på Operaen :)

Herlige Oslo!

Nina i spranget ;)


Therese, Hanne Marte, Nina, meg og Siri var på Les Miserable i høst! Gøy!!


Jess jess, dett var dett for denne gang! Ble litt i full fart, men litt nye bilder gjør seg på den stakkars bloggen! Men hvem vet, hvis det viser seg at folk fremdeles er innom, (altså gir en lyd fra seg...) så kanskje det kommer fler oppdateringer?! :D

10 Comments:

At 03 mars, 2009 00:10, Blogger nina said...

woho! ska sei du har et innholdsrikt liv;)

 
At 03 mars, 2009 16:41, Anonymous Anonym said...

Dette var en fin blogg! :)

 
At 03 mars, 2009 17:15, Blogger trallalalala... said...

Gir en lite lyd:) Arti me go oppdatering! Snakkast i kveld:)

 
At 04 mars, 2009 13:56, Anonymous Anonym said...

Redningsaksjon i grevens tid:)

 
At 05 mars, 2009 14:13, Blogger ane marie said...

Oj nå ble jeg glad :) Så hyggelig at folk er innom ennå! Felpsen til og med :P

Stikker til oslo nå! Hasta la vista;)

 
At 06 mars, 2009 11:59, Anonymous Anonym said...

Norge har en storslagen natur! Dette var en bra blogg! Jeg tror jeg må lage som omhandler Island snart! Hei

 
At 07 mars, 2009 02:11, Anonymous Anonym said...

Snakker islendere norsk?

 
At 15 mars, 2009 23:00, Anonymous Anonym said...

Flotte bilder Ane!! Din fetter Fredrik er nå i Thailand, Krabi.
Hilsen fra Sandsligjengen.

 
At 01 april, 2009 07:17, Blogger Anne Brit og Arne said...

Hei! Fantastiske vinter-Bergen! Nyt paaskeferien - og hils masse, masse til Nina!

 
At 16 april, 2009 23:58, Anonymous Mort1 said...

Hei Ane :) Gøy med blogg! Du må oppdatere snart! Håper alt står bra til i Bergen by! Trondheim er topp! Jeg har begynt i praksis nå! Slitsomt, men gøy! Hei pei

 

Legg inn en kommentar

<< Home