ane marie

mandag 22. september 2008

På tur med jobben!
Forrige helg dro 40 ansatte i Veksthuset barnehage på tur til Galdhøpiggen!
Vi kom i avisa og greier;) Anne (barnehagestyrer og mamma om 10 uker!) poserer på toppen, god og gravid!
Meg og 4 av kollegaene mine på avdelingen, utenfor Juvasshytta
Turen startet med tett tåke..
Kunne ikke engang skimte breføreren ..
Men så.. På andre siden av Styggebreen åpenbarte det seg.. Norges høyeste fjell ruvet foran oss..
Og Hilde viser hvor vi skal;)
På vei mot toppen i skyfri himmel!
Hilde og meg!
Avdeling Slottshagen er storfornøyd med innsatsen! Spreke herlige damer!:)

5 Comments:

At 22 september, 2008 22:23, Anonymous Anonym said...

Heisann :D
Spreke damer, må jeg si !!!
Så ut til å være en flott tur...
Sees til helga - gleder meg !!
Klem fra mää

 
At 27 september, 2008 16:49, Blogger maria said...

Åh, d hørtes digg ud!! Har akkurat snakkt om å ta turen me og, men spørs om d bler nå med d fyssta.. Savne deg! Stor klem fra Maria

 
At 02 oktober, 2008 12:22, Anonymous Anonym said...

Litt mindre tåke enn
10. september 2001 :)

 
At 02 oktober, 2008 16:50, Anonymous Anonym said...

D såg utrolig kjekt ut! Også va dokk i aviså og, kult. Hb alt e bra me deg! Savne FL05 jentene mine.

 
At 01 november, 2008 19:24, Blogger ane marie said...

Oj nå var jeg litt lei av denne artikkelen.. Skal prøve å oppdatere snart!;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home